hundrasteg.blogg.se

HÀr skriver jag om min viktresa (ca100kg ned). FramgÄngar och motgÄngar, tankar och allt annat som det kan innebÀra. Vill inte försköna nÄgot utan hÀr ventileras det mesta.

Back in track 😀

Kategori:

Har planerat lÀnge att starta igen efter Ärsskiftet. Har haft alla dagar planerade fram till nu sÄ frÄn och med idag Àr det pulver som gÀller igen.
Har en enda planerad Ă€tardag fram till sista februari. Det kommer nog dyka upp fler men ska tillbaka till rĂ€tt tĂ€nk igen. MĂ„let Ă€r 30kg under Ă„rets första halvĂ„r. Sedan 30kg till andra halvĂ„ret. SĂ€ger inte att jag kommer och klara det. Men varje kilo mindre Ă€r alltid en vinst. 
Om jag skulle klara det sÄ innebÀr det att jag endast har 15kg kvar och kÀmpa med nÀsta Är.
Fast som sagt sÄ fÄr vi se hur vÀl det gÄr. Tog inte ett Är att bli denna storleken. Tar inte ett Är att förlora alla kilon heller.

Har varit mycket förĂ€ndringar i livet det sista. Har trĂ€ffat en underbar ny man och lĂ€mnat min före detta sambo. KĂ€mpar med vikten igen och satt igĂ„ng med jobbsökandet. 

SÄ nu hoppas jag bara att mitt flyt hÄller i sig.

KOMMENTARER:

  • lacrimosabloggen.se sĂ€ger:
    2016-01-06 | 00:27:14
    Bloggadress: http://lacrimosabloggen.se/

    VĂ€lkommen tillbaka! :)

    Svar: Tack du fina 💖 tĂ€nker pĂ„ dig varje dag💗
    hundrasteg.blogg.se

Kommentera inlÀgget hÀr: