hundrasteg.blogg.se

Här skriver jag om min viktresa (ca100kg ned). Framgångar och motgångar, tankar och allt annat som det kan innebära. Vill inte försköna något utan här ventileras det mesta.

Ökade takten

Kategori:

Förut idag när jag var ute och kämpa på med att gå in mina skor så hände något jag aldrig kunde trott att jag skulle göra...
Jag gick där i godan ro och tänkte att det blir inte så långt idag så jag inte frestar på med skavsår. Skorna kändes bra och innan jag visste ordet av så hade jag börjat tänka på att jag för ett tag sedan kände för att jogga. Å ett tu tre så joggade jag en bit. Det kändes förvånansvärt lätt emot hur jag mindes det. Jag saktade av och fortsatte och gå. Sedan blev det några småstäckor till som jag joggade fram. 
Den känslan vad ganska så skön. Så nu har jag allt ett nytt mål. Jag ska kunna jogga halva sträckan av den promenadbiten jag tar nu. Jag har ingen tidsgräns på när det ska vara avklarat bara att jag ska klara det. 
Nu ska jag sova gott. Natti
Kommentera inlägget här: