hundrasteg.blogg.se

Här skriver jag om min viktresa (ca100kg ned). Framgångar och motgångar, tankar och allt annat som det kan innebära. Vill inte försköna något utan här ventileras det mesta.

Nya tag, nya steg!

Kategori:

Hamnade på en viktplatå för ett tag sedan. Detta har inte fått mig att ge upp men har varit lite segt de sista att se hur det ska gå framåt. Har ätit lchf ett tag och i helgen avslutade jag detta med en kolhydratschock för kroppen. Det kan ibland hjälpa för att få viktplatåer att släppa.
Idag kör jag igång på pulverdiet igen. Inte jättemotiverad men det ska göras. Bara jag börjar se att vågen börjar röra sig igen så kommer även motivationen igen. 

So....
Go go go...
Nu kör vi 💪

KOMMENTARER:

  • lacrimosabloggen.se säger:
    2015-09-21 | 16:39:38
    Bloggadress: http://lacrimosabloggen.se/

    Låt kroppen sköta viktnedgången :) platåerna finns av en anledning - kroppen behöver det för att återhämta sig.
    Kämpa på som du gör så släpper platån av sig själv så småningom :)
    Du är ju grym!!

    Svar: Klart platåerna finns av en orsak. Men då motiveringen började tryta lite väl mycket nu så kan jag hoppas att jag fick kickat igång det lite så jag iaf rör mig nedåt. Behöver inte gå lika fort som förut men behöver se att vågen rör sig något alls😉 och då kroppen har insett nu ett tag att den inte svälter längre så borde platån ha släppt😀
    hundrasteg.blogg.se

Kommentera inlägget här: