hundrasteg.blogg.se

Här skriver jag om min viktresa (ca100kg ned). Framgångar och motgångar, tankar och allt annat som det kan innebära. Vill inte försköna något utan här ventileras det mesta.

Första platån

Kategori:

Har nått min första viktplatå. Hittills är det bara dag 4 som jag står still på vågen. 
Visste att jag någon gång skulle komma till denna delen av min resa. Hade dock hoppats att det skulle komma senare. Var inte riktigt bered på att det redan skulle komma. 
Jag tar det ganska med ro just nu då det inte har handlat om flera veckor än. 
Är helt normalt att man hamnar på platåer och sedan kan man tappa lite mer över några dagar när det väl sätter igång igen.
Tror de är kroppens sätt och säga till att den behöver andas ut och stabilisera sig lite. Det är den ändå värd när den hjälper mig att kämpa så hårt och när vi gör sådana viktspurter som vi gör nu. 
Fick lite blodad tand igår på promenader så ska ut på en lite senare idag. Får se hur långt det blir men blir en bit mer än vanligtvis iaf  ;)

KOMMENTARER:

  • lacrimosabloggen.se säger:
    2015-09-01 | 21:09:53
    Bloggadress: http://lacrimosabloggen.se/

    *tar på mig cheerleadersräkten*
    Heja! Heja! Ge inte upp!
    Platåer kan vara långa så var inställd på det värsta så blir du inte besviken ❤️

    Svar: Ja efter jag hörde hur lång din platå var så är jag inställd på att det kan ta ett tag😧
    Tack för all din stöttning😙
    hundrasteg.blogg.se

Kommentera inlägget här: