hundrasteg.blogg.se

Här skriver jag om min viktresa (ca100kg ned). Framgångar och motgångar, tankar och allt annat som det kan innebära. Vill inte försköna något utan här ventileras det mesta.

Stolthet för de små sakerna

Kategori:

Idag jag det varit segt och mycket tänk på mat. För mycket tänk på mat. Men har ju smakat så mycket nytt och gott de sista. Så nu satte kroppen igång och spelade mig ett spratt. Såg efter om jag verkligen ville det jag håller på med.
Var så nära. Men nej. I sista sekund så satte jag ner foten och sa stopp.
Nu sitter jag här nöjd över att det inte blev så. Hoppas på att suget ska försvinna snart.
Men snart dags för natten. Det ska bli skönt. Har mycket att göra i morgon. 
God natt alla

KOMMENTARER:

  • lacrimosabloggen.se säger:
    2015-10-08 | 11:48:05
    Bloggadress: http://lacrimosabloggen.se/

    Det där är ingen liten grej. Det är den största faran på resan, och du stod emot!! ❤️

    Svar: Tack för all din pepp hela tiden 💗
    hundrasteg.blogg.se

Kommentera inlägget här: