hundrasteg.blogg.se

Här skriver jag om min viktresa (ca100kg ned). Framgångar och motgångar, tankar och allt annat som det kan innebära. Vill inte försköna något utan här ventileras det mesta.

Nu flyter det

Kategori:

Nu kännes det som att saker flyter på lite. Träningen igång om än jag känner att jag inte har tid för jag har så mycket annat att göra men jag håller ändå minst 3 pass i veckan och det ä r skönt, jag mår bra.
Här hemma går det som på spår just nu men är beredd på att det tar stopp med. Har en plan och den måste jag följa benhårt för annars hinns det inte med.
Men allt ska fixas så är det bara. Även pulvret flyter. Känslan av ketosen är som att jag har hittat mig själv. Nu är jag verkligen på och just nu så flyter detta. Den känslan ska jag ta till vara på💖


Kommentera inlägget här: