hundrasteg.blogg.se

Här skriver jag om min viktresa (ca100kg ned). Framgångar och motgångar, tankar och allt annat som det kan innebära. Vill inte försköna något utan här ventileras det mesta.

Inställning

Kategori:

Detta med motivering...... 
Alltså tänk om motivering hade varit lika enkelt som att handla något sött att äta. Har varit så härligt med en påse motivering då och då. Men nej då så kan det ju inte vara. 
Motiveringen infinner sig varje morgon men sedan så finns den inte på eftermiddagen vilket är underligt. Är som att den är som sanden i ett timglas. Varje morgon är det någon som vänder på timglaset.

Men nu har jag bestämt mig på riktigt.. sagt det ofta de senaste men nu måste jag komma någonstans för att bli lättare igen. 
Använde mig denna gången av några grupper på Facebook där jag blottare alla mina vikter från start och fram till nu.
Idag blir det pulver och en sallad. I morgon och framåt är det bara pulver som gäller igen. Salladen är bara för att jag har den hemma och vill inte slänga den.

Nu känner jag mig starkare igen. Kan använda min fot och har börjat simma med.

💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Kommentera inlägget här: