hundrasteg.blogg.se

Här skriver jag om min viktresa (ca100kg ned). Framgångar och motgångar, tankar och allt annat som det kan innebära. Vill inte försköna något utan här ventileras det mesta.

Infinnelse av mental ro!

Kategori:

Jag har velat starta upp igen länge nu men den bristande motiveringen blev inte bättre av inflammation så jag inte kunde röra mig ordentligt på över en vecka. 
Under tiden så hade jag dåligt inflytande på mig själv men höll mig ändå stabil i vikt.
Igår tog jag och tränade för första gången på över en vecka.  Äntligen fick jag använda mitt nya simkort.
Jag hade dålig koll och tappade räkningen. Men jag gjorde minst 1000m på omkring 35min med vila.
Idag går jag varit en sväng på torget och ikväll ska jag ut och gå en sväng. Jag hoppas inte inflammationen blossar upp igen.
Nästa vecka blir det minst två dagar med simning. Ska anteckna mina förbättringar bättre fr.o.m nästa gång. 
Håller tummarna för att min fot håller sig nu.
Jag ska fortsätta med pulver nu. Vill inte ge efter nu när jag väl är på rätt spår efter en tid på ett växelspår. Trevlig lördag gott folk

KOMMENTARER:

  • lacrimosabloggen.se säger:
    2015-10-04 | 22:28:12
    Bloggadress: http://lacrimosabloggen.se/

    Välkommen tillbaka :)
    Hoppas det fungerar bra för dig och att inflammationen lägger sig <3
    Kramar

Kommentera inlägget här: