hundrasteg.blogg.se

Här skriver jag om min viktresa (ca100kg ned). Framgångar och motgångar, tankar och allt annat som det kan innebära. Vill inte försköna något utan här ventileras det mesta.

2st delmål på en vägning

Kategori:

Igår hände det😀 Men jag behövde till idag för att smälta det. 
Nu har jag passerat -20kg sedan jag tog tag i allt på riktigt. I samma vägning passerade jag -25kg sedan min maxvikt. Det innebär att jag har kommit hela 25% av min resa eller 1/4 om man nu vill lägga det så. 
Okej ja.... jag har inte greppat det än. Men det är riktigt taggande. Nu vet jag att jag kan. Jag är mer beslutsam på att ändra mitt liv nu än vad jag varit förut och jag blir mer beslutsam för varje kilo nedåt. 
Jag "firade" igår med att åka och simma. Hade lite tidsbrist så blev bara 1000m. Men är nöjd med det. 
Det händer även mycket hemma just nu. Jag får gjort massor vilket är så himla skönt. Snart har jag både ordning på hem, kropp och själ😉
Dessutom så var jag riktigt sugen igår på mat men jag vet att det kommer tids nog. När tiden är inne så blir det mat igen. Men ibland har man viktigare saker för sig💗


KOMMENTARER:

  • lacrimosabloggen.se säger:
    2015-10-16 | 06:55:56
    Bloggadress: http://lacrimosabloggen.se/

    Wohoo!!
    Stort grattis!!!

    Svar: Det är lite mäktigt. Har smält det men inte greppat det. Saknar att jag inte har några riktiga före bilder. Men får klara mig 😉
    hundrasteg.blogg.se

Kommentera inlägget här: