hundrasteg.blogg.se

Här skriver jag om min viktresa (ca100kg ned). Framgångar och motgångar, tankar och allt annat som det kan innebära. Vill inte försköna något utan här ventileras det mesta.

Promena mera

Kategori:

I förra veckan var jag på en promenad med en vän. Det var plant och inget direkt ansträngande. Rundan slutade på 1.3km. Då kände jag mig rätt så stolt.
Jag hade gått utan paus och/eller utan kramper i ryggslutet. 
Idag vart jag ut på en skogspromenad. Den var ca 2km. Fick upp pulsen på något enstaka ställe men aldrig att jag ville stanna och vila eller sträcka ut ryggen för någon kramp. Hade kunnat gå fortare med men höll på med inkallelseträning av en hund samtidigt så blev lite långsammare takt. 
Känns dock väldigt bra. Jag har åter igen bevisat för mig själv att min kamp ger resultat. 
För två månader sedan hade jag aldrig ens tänkt tanken på en promenad. Än mindre föreslagit det.
Små steg framåt leder till stora ting ;)
Kommentera inlägget här: